30 sie 2016

Akcja - regeneracja !



Parę dni temu podjęłam decyzje o ścięciu włosów. W sumie straciłam ponad 10 cm.
Wszystkie zniszczone włosy poszły w niepamięć i nadszedł czas na zapuszczanie na nowo ZDROWYCH włosów ! :)





Przez miesiąc, dokładnie od 29 sierpnia będę testowała olejek łopianowy z papryką green pharmacy .
Olejek znalazł się całkiem przypadkiem- wygrzebałam z dna szafy. Niestety data ważności kończy się w tym roku, a nie lubię marnować kosmetyków więc nadszedł na niego czas :)


Zresztą- wygląda ciekawie więc mam nadzieje, że i efekty mnie nie rozczarują.

Co drugi dzień wcieram w skórę głowy podgrzany olejek na kilka godzin przed myciem. Później standardowo myję włosy.
Dodatkowo dwa razy dziennie piję skrzypokrzywe.

Oczekuję przede wszystkim zminimalizowania wypadania włosów i nowych babyhair.
Mam również cichą nadzieję, że skrzyporzywa pomoże mi wzmocnić paznokcie i pozytywnie wpłynie na moją cerę.



Przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie wytrzymałam i odpuszczałam po paru dniach. Mam nadzieję, że ten wpis mnie zmotywuje i będę systematyczna (to zdecydowanie nie jest moja  mocna strona :D ).

Chętnie poczytam o Waszych sprawdzonych metodach na zadbane i zdrowe włosy :)

                                                                                                            Buziaki !

1 komentarz:

  1. Na moim blogu ostatnio wstawilam post nt pielegnacji wlosow, tez zapuszczam! :)
    http://motywatorniamotivation.blogspot.com/?m=1 zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń